RUBRIK IS THA SHIIIIT -.-

TÄNKTE BARA UPPDATERA SÅ NI VET ATT JAG INTE E DÖD.

okaj, förra fredagen hade vår klass sitt sista disco , tror jag !
och det blev väl lyckat förrutom att det blöev strömavbrott. -.-
sen skulle jag, josse, ida, ebba och elin sovit hos josse.
men sen började vi bråka så ebba och ida stack t idas och josses farmor,
men allt löste sej igen !

i veckan har jag typ inte gjort så mkt,
idag åkte jag t läkaren för mitt knä.
då tog han upp att jag skulle gå till magnetröntken och sånt.
men aja, imorn blirde att åka till pappsen, och va där i helgen, typ chilla.....
påskhelgen blir det att åka till ellinor, sen kommer hon t mej på nybro cruisingen ! ;)
men iaf, alla kommer på nybrocruisingen den 30e april !

R.I.P Chille, ebbas chinchilla ! :'( <3

Puss på er . ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0