fellan jag och elin var på stan :D

cha cha bloggen jag elin och fellan har varit på stan i dag vi hadde skit kul asså jag och fellan la våra redbull flaskor i rulltappan :P
sen så när vi åke buss tog jag kort på en liten kille som satt på bussen ps: skit ful
jah bara lutade mig över han  och tog koert:P
sen så var vi in inne någon stans vetfan vad det hetter men i alla fan så hade vi skit kul sen var vi ute och träffade mamma och tomas på stan :P
men i allla fall sen åkte vi hem elin gick till kines resurang och jag och fellan satt vid datorn efter det så gick jag och fellan och plinggade på elin sen gick vi upp te ica sen hem te mig och gjorde fjortis sminkning och sen hadde vi toffsar på benen vi hadde iallafall skit kkul i dag fredags var vi på furu det var med kul förstås och som alla vet är ellinor lundberg beroende av skor så jag tog kort på allas skor :P

men nu kommer bilder på stan sen i dag:P



















Kommentarer
Postat av: Anonym

cool blogg!! <33333333333

2011-03-30 @ 19:51:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0