varit med älsklingen

senare vid 6 tiden i dah kom jag på att jag kunde gå ut med kevin och brian vi hade skit kul och mysigt asså jag och kevin då jag hade mysigt.

imorgon blir det nog bara att chilla för jag vet inte vad som händer:P
tror det blir data och tv dag kuligt att bara chilla en dag som jag har inte gjort på gudvetnär :P
senare i kväll blir det nog att man sitter vid datorn och snackar med kompisar och kanske älsklingen om han kan logga in senare :D
jag vet inte om det blir att man går till elin i mon elr till emma och hämtar mina byxor som hon har haft sen jullovet ubbs jag har varit så lattt så jag har inte pallat hämta dom


älskar dig kevin <333333 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0