helgen :D

chacha bloggen ;)
jag har inte hunit blogga nu på sista tiden,
men nu ska jag blogga som sagt jag har världens undebaraste killen som finns <3, min undebaraste cebastian perez<333
men i helgen har jag varit på öland men cebbe och sonny då kom smilla och kamila undebasraste tjejerna!
vi har haft kul!
och min unebasraste kille är ju så sööt !!<33333333333
men nästa helgen kommer min kusin för min syster ska komfemera sig så typ lila släkten kommer till kyrkan!
jag älskar min cebastian
sen var vi ute i lördags kväll och då var det ett pippp som vi hörde, då var vi ju nyfikna på var det var och jag och cebbe och soje gick fram och sen började vi fantisera om att det var en bomb som pep och så kom det några och gick så vi snackade med dom sen gick vi fram till syugan och det var ett brandlarm och sen gick vi till en snubbe som jobbar där och han öppnade och stängde av det,
fast vi har ju haftkul med vår lila tix kille monster martin tix ojojoj akta er så ni inte också får det ! tix tix tix :D <333/ellinor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0